Det börjar hända saker

Heyy!

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här, mycket bra saker har hänt sedan jag skrev lite..
Först och främst så är jag klar med skolan, jag har efter så många år tagit Studenten och det känns så skönt att komma hem på kvällarna och veta att man inte har några läxor...
Har så mycket fritid nu att jag vet inte vad jag ska göra...
Pappa, mina två plakat och mamma
Sen så kom min pojjkis på besök han var här under nio dagar då jag tog studenten men åkte igår :(
Tråkigt men skönt att veta att han redan är tillbaka i september. Och tänk då bor vi ihop...
Jag och min pojjkis på min student. Älskar dig mitt allt <3
Jag har äntligen fått min lägenhet eller nycklarna till den, så inflyttning blir i September det kommer sjukt bli jävla nice....
Men nu får ni nöja er med detta skriver mer imorgon tror jag..
Har fått tillbaka skrivandet nu när jag har så mycket fritid...
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0