Städa = ingen utgång

Heyy,,,
Igår var en dag fullt med grejjer. Först jobbade jag tills kl 17, sen åkte jag till Kisa för att handla lite, kom hem med typ 5 påsar fyllda med kläder. Sen ringer Sanaz mig och frågar om jag ska med ut och självklart ska jag det. Så försöker hitta något att ta på mig. Har ju köpt massa kläder men tydligen så funkade inget för kvällen. Så det blev det vanliga jeans och skjorta...
Vi gick till K15 var ett bra tag sedan jag var där. Men det är ett bra ställe om man vill dansa. Vilket vi gjorde hade sjukt kul. Sen kom min killkompis Ali och Dan så vi hade kul dansade och så. Det slutade med Kebab, hade inte ätit något sedan lunch så det behövdes.
Nu sitter jag hemma skulle egentligen gått på fest, men jag har så mycket grejjer att fixa. + att jag har lovat Sanaz och tjejerna att dom ska hem till mig nästa vecka så nu gäller det att fixa allt....
Men vi hörs sen för nu ligger alla papper på golvet..
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0