She is back

Heyy!
Idag har jag haft en lång dag, men det gick bra.
Åt en kyckling sallad till lunch sjukt gott blir en till imorgon :)
Jag funkar lite så att jag gör alltid samma saker hela tiden. Köper jag något och tycker om den ska jag ha den i alla färger den finns i. Och när jag gillar någon maträtt så gör jag bara den om och om igen...
Lite skum kanske  :S men men...
Såg precis på Paradise och gissa om jag blev chockad när jag såg att Francesca är tillbaka. Förstår inte av alla så har dom tagit tillbaka henne. Det är absolut inge fel tycker bara att det är kul :)
Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen så ska jag kolla på ett avsnitt av housewives.
Vi hörs
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0