Ny bikini

Hejjsan hejsan!

Idag har jag tagit det lugnt. Har vart och ätit middag med pappa.. Åt en jätte god middag:)
Sen så fick jag en även en ny bikini av pappa, som jag ska göra om och fixa så att den blir super snygg, men den kommer jag bara att ha ibland. Inte för ofta. När jag kanske får bra betalat?
Till de lite större uppträdanden som jag kanske kommer att göra...
Imorgon har jag praktik så det ska bli kul, sen är det jobb. Lite mycket tid på jobbet kanske men det blir nog kul och kommer säkert att finnas sjukt mycket för mig att göra....
Funderar även ut när jag ska till 24/7 för att köpa kortet. Måste börja träna snart...
Men nu ska jag snart lägga mig vi hörs imorgon
God natt alla underbara
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0