Min vecka

Heyy!

Jag har ju inte skrivit något denna vecka typ..
Jag har vart "ledig" från skolan. Eller vi har haft projektarbete vilket har vart kul :)

I onsdags så var jag och Sanaz på restaurangen för att kolla hur det var med alla priser och så inför balen. Tror verkligen att det kommer bli super bra.
Sen efter det gick jag till jobbet. Vi hade kick off, men tyvärr blev det ingen sådan för mig och dom i min grupp då vi var tvugna att jobba, men vi fick iaf lite mat i oss. Sånt är livet ibland...

Sen igår var jag med Sanaz igen denna gång åkte vi tillsammans med hennes bror och pappa till IKEA i Barkarby för att handla en massa saker till balen.. Lite priser och så.. Vi har hittat ganska bra grejjer så jag hoppas att folket är nöjda.

Juste i onsdags så var jag och handlade en massa grejjer. köpte bla.
Textile boots
Köpte två par skor men hittar tyvärr inte det andra paret.
Sedan köpte jag även en kavaj från MQ
Jeans och tröjjor och annat kul från gina

 

Ni kanske får se detom jag tar på mig kläderna någon gång.

Nu ska jag kolla lite på tv återkomma lite senare

P.S återkommer med bra nyheter :D

Puss och kram

 

Sheila Woods


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0