Jobbig dag :(

Hej!

Min dag började kl 05 idag, då jag gick upp och åkte till Arlanda. Det blev en jobbig dit resa för att jag satt bredvid min pojkvän som skulle tillbaka till Italien. Helt sjukt att det har gått så snabbt. Han var här i nästan en månad och tiden bara flög iväg... Det jobbiga är nu att jag inte kommer se min pojkvän tills slutet på maj början på juni. Han kommer över hit för att jag tar studenten och att hans syster fyller år. Men det kommer bli en jobbig tid fram till dess. Men jag hoppas verkligen att det går snabbt. Har ju ändå super mycket i skolan. Med vårt projektarbete och skivan och allt. Men hoppas att tiden bara rinner iväg och att vi ses snart...
Älskar dig mitt allt <3<3<3
Nu iaf ska jag göra mig i ordning har ett uppträdande i Vallentuna klockan 21 så måste åka dit. Men det kommer säkert bli jätte kul :)
Vi hörs sen då alla pussar och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0