Helt plötsligt

Hejsan Hejsan!

Idag har jag haft en helt okej dag. Åkte till skolan sen så jobbet. Idag så började det nya och det är alltid trevligt :)
+ Att Sara från klassen började...
Sen har vi nu bestämt tema för skivan och det kommer bli kändis. Så nu fick jag det lite jobbigt. Finns hur mycket som helst att välja bland. Så vi får se vad jag hittar på. Men det måste ju vara något som alla vet. Annars blir det inge kul...
Min kille har blivit jätte gullig helt plötsligt, skickar sms hela tiden och skriver super gulliga saker. Tror att han har fått lite ångest över att lämna mig och Sverige.
Han är så söt älskar honom verkligen..
Nu ska kolla på Law and order hörs imorgon
Puss o kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0