Bästa

God morgon!
Igår hade jag en riktigt bra dag.. Det började med att jag och Fernanda åt pizza hemma.  Sen gick vi till Grodan där vi mötte upp Sofia och hennes kompis Stefan. Sen efter ett tag så kom hennes kille Axel dit. Vi hade lite att dricka sen gick vi vidare till cafe opera. När väktaren skulle kolla på min kompis id, blev det lite roligt eftersom att hon hade dragit ut en kopia på sitt pass. Så han var inte så jätte glad och + att jag inte är 23 var det ingen hit direkt.
Men väl inne så hade vi det jätte trevlig. Bra musik och underbara personer :)
Efter ett tag så lämnade Sofia och hennes kille oss. Så vi blev kvar med hennes killkompis Stefan...
Ibörjan blev jag lite orolig eftersom att det var första gången jag träffat honom.
Men shiit den killen är super skön.. Han sjöng till alla låtarna och var så super rolig.
Han gjorde kvällen....
Sen fick jag dj:n att spela im in miami bitch bästa...
Men nu ska jag göra mig i ordning för att snart ska jag gå på öppet hus med samba..
Hörs senare
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0