1010

Heyy!
Nu har jag haft min första dag på jobbet...
Jag har inte skrivit på ett bra tag det har ju blivit ett nytt år och allt.
Kan ju berätta lite om mitt nyår. Jag och min kille åt mat på restaurang faros och ät inte där personalen är inte så bra. Maten var jätte god med det är inte värt det när personalen inte fungerar som man ska....
Juste iaf så var det super tråkigt på jobbet fanns typ inget att göra men men hoppas att det blir bättre på torsdag..
Imorgon så ska jag plugga och sen ska jag åka till min pojjkis han ska ju snart åka, det ska bli super tråkigt och då kommer jag bli en sjukt jobbig människa och ringa och snacka med alla och folk kommer hata mig...
Men nu ska jag fortsätta kolla på paradise
Pussar och kramar
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0