Workshop

Jag har inte berättat att jag var på workshop idag. Det måste vara den hårdaste träning som jag någonsin haft, träningen var så sjukt jobbigt att jag bara ville dö, men det känns så skönt i hela kroppen och jag är stolt över mig själv att jag lyckades genomföra dagen. Jag brukar annars sätta mig på en bänk och bara titta på.. Men inte denna gång. Jag känner att jag verkligen börjar bli duktig. Nu har jag bara ett problem kvar och det är att jag måste gå ned i vik och sluta äta en massa skit godis och sånt. Men jag ska börja tänka på vad jag äter och när jag äter så att det inte blir en massa onyttigt...
Men det blir nog bra med träning en gång i veckan, men räcker verkligen det?
Bild på mig från Midnattsloppet
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0