en vecka kvar till balen

Heyy!
Nu är det exakt en vecka kvar till balen och jag är super taggad. Har dock inte testat min klänning än så det är lite kaus. Hoppas bara att den passar har ju gått upp ganska mycket sedan sist jag använde den. Men men det kanske blir bra iaf...

Jag hade prov idag i idrott det gick bra, tror jag iaf kommer veta resultatet om typ två veckor eller något hoppas hoppas att det blev ett godkänt :)

Och jag missar min 2års dag på jobbet vilket är tråkigt. Men jag har ju min bal samma dag så de e nice ändå...

Nästa vecka kommer jag att vara ledig från jobbet, missar både praktiken och hela jobbet. Men det kan vara skönt, men kommer ändå vara super tråkigt. Är van vid att jobba så mycket. Hemskt :(

Men nu ska jag återgå till ringandet.

Juste det är ingen som vill prata med Sara idag.

Puss och kram

Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0