Tycker synd om mig själv

Så sjukt jobbigt att vara sjuk nu.. Har ingen som tar hand om mig. Okej pappa är hemma men skulle egentligen behöva ha min pojkvän här. Som matar mig och lagar mat till mig.
Okej han kanske inte matar mig, men lagar mat och köper en massa godis...
Och nu är han inte här så jag får ta hand om mig själv. Tror att jag ska laga soppa till middag.
Jag tycker verkligen jätte synd om mig själv. Hatar verkligen att vara så här sjuk. Finns fan inget värre :(
Jag vill bara ligga i sängen och inte gå upp. Men imorgon har jag helvetes dag. Har historia lektion som jag måste gå på. Sen har jag projektarbete och sånt som jag måste fixa. Men jag vill verkligen inte. Hoppas att jag blir lite bättre imorgon iaf...
Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv vi hörs sen...
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer
Postat av: Ana

inte kul att va sjuk :S krya på dig :)

2010-02-15 @ 23:12:41
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0