Städa

Nu är det dags för mig att städa mitt rum. Det ser ut som hej kom och hjälp mig. Jag hittar absolut ingenting längre. Och jag har massa grejjer som jag måste hitta...
Min säng är full med rena kläder som jag tväddade igår. Så ska hänga in dom i garderoben sen måste jag plocka på golvet har hur mycket läxor som helst som bara ligger där och väntar på att de ska göras. Så jag har tänkt att de ska bli gjorda denna vecka eller kanske nästa? Eller veckan efter för snart är ju balen och då kommer jag inte att ha tid till något annat. Har tagit ledig från jobbet så att detta ska bli den bästa festen ever...

Nu ska jag iaf städa fy va tråkigt.

Men vi hörs imorgon

God natt

Puss och kram

Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0