Städa + ta hand om sig själv

God morgon!
Blev precis väckt av min chef, som ringde och sa att jag ska komma in tidigare nästa vecka...
Det var lika bra, för nu måste jag upp och städa. Mitt rum ser ut som hej kom och hjälp mig efter balen...
Verkligen allt ligger på golvet...
Och jag ska ha besök hemma ikväll, eller Batti ska sova här därför måste det iaf vara lite städat. Så nu ska jag ta hand om mitt rum sedan ska jag ta hand om mig själv. Har köpt en ansiktsmask och ska ta ett lång bad hade jag tänkt..
Sen om jag hinner ska jag plugga lite, har hur mycket som helst att plugga. + att jag måste ringa till 3..
På Arlanda längtar verkligen tillbaka till de tiden. Vill ha min pojjis här <3
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh tack! :) din blogg är också fin!



Hoppas du får ett bra lov! :D

2010-02-26 @ 12:23:54
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0