Balen

Hey!

Juste måste säga att jag har nu jobbat två år på mitt jobb. Jag är verkligen duktig på att jobba :D
Sanaz och jag hade ju bal igår som alla borde veta....
Det gick verkligen jätte bra.
Det började med att jag och Sanaz tog hand om lite lekar på dagen...
Sen efter det hade vi bråttom vi åkte till NK där vi blev sminkade. Vi blev super snygga ;)
Ni kommer ju få se bild så ni får se själva vad ni tycker.
Lärarna hade iaf fått en uppgift av mig och sanaz där de skulle göra ett framträdande till en låt.
De valde att sjunga till kung i baren av Magnus Uggla och det var det bästa jag har sett måste jag säga. Så jävla grymmma. Vi hade hur kul som helst iaf...
Här kommer lite bilder som pappa tog ;)
Sanaz och jag innan
Skönaste lärarna :D
Jag och maten ;)
Jag och pappa
Bästa Schady som höll tal för oss och alla som kom :) <3
Mer bilder kommer sen
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0