Frugan kommer hit

Heyy,
Nu sitter jag hemma och väntar på att Elin ska komma hem till mig. Vi ska ha tjej kväll, David lämnade jag kvar hos hans mamma igår så nu har jag städat och håller fortfarande på att tvättar. Jag hatar att tvätta jag fattar inte jag har jämt så mycket saker att tvätta. Jag började tvätta redan kl 9 och jag har hur mycket som helst kvar...
Fy fabian....
Jajaja hoppas att jag vinner på europatipset så kanske jag slipper tvätta i fortsättningen? hahah nee så lat får man inte vara men det vore verkligen super nice om jag skulle vinna :)
I torsdags hade jag julfest med jobbet, vet inte riktigt om jag har skrivit något om det?
Men det var verkligen super kul. Glömde kameran på jobbet så får ladda upp lite bilder imorgon då jag hämtar den..
Jag och Erik fick även ett pris så jag är verkligen super glad och tacksam.
Nu måste jag fortsätta städa och tvätta för snart kommer nog min fru hit.
Vi hörs sen.
Puss och kram
Sheila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0