Ett mål att nå

Godmorgon,
Idag mår jag på topp, och vet ni varför? Jo för att igår hade jag en av mina bästa dagar på jobbet. Jag har ett mål som jag måste uppnå idag. och eftersom att jag var så grym idag så kommer jag att nå målet...
Imorgon är det nyår och jag har bestämt mig för att vara hemma och ta det lugnt. Orkar inte stressa eller något. Tänkte kolla om det kanske finns en tvätttid. Jag känner verkligen att jag bara behöver koppla av, jag jobbar så mycket så jag gör inget annat. Därför ska det vara min tid imorgon....
Men nu måste jag gå, ska till jobbet lite tidigare idag så att målet garanterat uppnås. Jag har lovat att fixa målet och då ska jag fan fixa det...
Men vi hörs sen.
Puss och kram
Sheila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0