Prata skit

God morgon,
Jag är vaken och väntar på att pappa ska komma och hämta mig med bilen.
Vi ska åka hem till hans mamma och hälsa på. Sedan ska jag vidare till Åkersberga för att träffa min pojkväns familj för att grilla och ha trevligt....
Denna helg har varit en bra, men ändå lugn kväll. Igår var en av mina bästa vänner Elin hos mig, Vi år mat och pratade skit...
Jag och Elin
Juste jag har beställt Iphone 4 så den bör komma om typ 6 veckor :( Jobbigt att vänta men men...
Men vad som kommer om 3 dagar är bättre. Min pojjkis flyttar in till mig och 3 dagar, förstå att jag kommer bli sambo om tre dagar känns jätte konstigt, men samtidigt underbart...
Nu måste jag göra mig i ordning men vi hörs sen.
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0