Pattan

God morgon,
Jag har haft en riktigt bra helg. I fredags var jag ute med Salem, Sanaz och hennes bror och en massa kompisar till dom.. Det var kul. Jobbigt bara att jag var trött då jag hade sovit tre timmar innan...
Sen i lördags åkte jag till stan för att kolla på Prideparanden och hur bra var inte den?
Sjukt bra iaf.. Sen åkte jag hem till moster där jag var barnvakt hade kul med mina två söta kusiner...
Sen igår var jag ute med mamma och hennes kompisar på Pattan och fan vad kul jag hade. Gick hem ganska tidigt och drack inte så mycket för att jag ska jobba nu...
Men jävligt bra var det igår. Kunde dansa hela natten känns det som...
När vi var på Schlager kvällen jag och mina kusiner sjunger :D
Nu ska jag göra mig i ordning för att gå till jobbet. Vi hörs sen
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer
Postat av: josefine

:)

2010-08-05 @ 17:56:11
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0