Barnvakt

God kväll,
Jag har haft en hel galen helg med mina två kusiner. Jag har varit barnvakt. Jag har aldrig bytt en blöja i hela mitt liv och nu skulle jag byta en bajsblöja på min kusin. Tack och lov gick det bra..
Men det har varit en rolig erfarenhet. Men jag kommer nog vänta ett tag innan jag skaffar barn. För att vara en tjej utan barn eller någon att ta hand om blev det lite mycket att ta hand om när jag fick två barn över en hel helg....
Snart ska jag sova, först blir det sex and the city sen blir det sängen för imorgon börjar en ny dag på jobbet...
Vilket ska bli sjukt bra.. Jag tycker att det är super kul att jobba för timmarna går snabbt och det är inte många timmar och dagar kvar tills min älskling kommer hem...
Nu ska jag iaf fortsätta se på tv..
Hörs imorgon underbara.
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0