vad tänker de på?

God morgon,
Eller den är inte så god, är jätte upprörd från igår. Då jag tjafsade med en hel del människor i klassen...
Jag förstår inte riktigt vad problemet är. Vi ska ha en skiva där vi ska ha middag och allt. Vi ska ha våran skiva den 26... Och därför måste människor förstå att pengar till skivan ska vara inne i god tid, eller iaf för dom människor som man ska bjuda på middagen...
Igår visade det sig att det fanns en del människor som inte tänker gå på middagen för att dom inte har råd, hur tänker man då? Jag förstår inte det riktigt... Och att bara dyka upp på efterfesten funkar inte om man som klass ska ha en skiva, självklart så ska man vara med på middagen också. Visst jag kan förstå om det har hänt något och därför inte kan gå, men va fan man har en skiva en gång i hela sitt liv...
Så detta är vad jag har bråkat om hela kvällen igår.. Nu är jag trött på detta och orkar inte lägga ned mer energi på det hela.. Visst jag kommer ta upp allt imorgon, då jag har lektion. Men sen orkar jag inte. Ska människor fungera så som dom gör varför ska man då lägga ned en massa onödig tid och energi?
Jajja nu är jag uppe jätte tidigt som ni ser...
Jag ska åka iväg och jobba och sen ska jag åka till Stadshuset för att ha ett möte med Alama Europa... Ska bli super trevligt. var ju för ca ett år sedan då jag var på deras årsmöte...
Men nu ska jag göra mig i ordning så vi hörs sen..
Puss och kram
en lite arg Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0