så dum kan man väl inte vara?

Är världens mest dumaste person idag..

Först så går jag av i fältan för att handla på systemet.
Tror ni inte att jag kommer på att har glömt min plånbok hemma. + att jag skulle ju handla vin idag. Och så smart som jag e så hade jag glömt bort att jag gav det till pappa idag för att han skulle fixa lite grejjer hos banken...

Är super sugen på att ta ett glas vin och kanske gå ut och äta, men nej det är som vanligt ingen som vill...

Eller har iof inte kollat idag men skulle tro att det inte finns någon sån människa som vill heller, frågan är om man inte bör ringa någon kompis? ska kolla om jag har någon god vän som är sugen på grekiskt...


Men skriver om svaret sen om det är någon av mina vänner som víll ut och äta. Kom på att klockan är ganska mycket nu oxå..

Vi hörs sen.

Puss och kram

Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0