ont i tanden

God morgon!


Det var ett tag sedan jag skrev...
Varför är för att jag har jobbat så mycket och vart i skolan och gjort en massa annat...

Iaf idag är jag hemma har jätte ont i min tand :'(

Ligger hemma och gråter typ..

Ne men sjukt ont gör det...



Jag har även vart duktig och tagit bort min facebook. Kommer säkert att göra den aktiv igen, men när det blir får vi se, säkert efter skivan. Känns ganska skönt att inte vara beroende och sitta och skriva eller kolla igenom alla andras liv hela tiden..

Nu har jag bara legat hemma såg precis ett avsnitt av gossip girl som så klart gjorde att jag började böla...

Nu ska jag kolla om det finns något annat kul att titta på....


Vi hörs sen..

PuSS och kram

Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0