Jag ska bli en assistent

Heyy alla glada och mindre glada!

Jag är hemma och har ätit spagetti och köttfärssås som pappa har lagat åt mig.
Idag var en lång dag på jobbet, jobbade lite över men det gick bra och jag gillar att jobba så jag skulle kunna tänka mig att jobba över i flera timmar, men det får man ju tyvärr inte :(
Jag har oxå kommit på vad jag vill göra i mitt liv, jag ska bli någons assistent. Tycker att det är roligt att hålla koll på andra och hitta en massa lösningar....
Men får se vad som händer senare. Just nu har jag ett bra och ett roligt jobb som jag trivs med...
Imorgon kommer även vara min första fredag som jag ska jobba på jobbet. Kommer bli bra det...
Nu ska jag sluta skriva och fortsätta kolla på antikrundan...
Vi hörs puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0