ingen Lady Gaga för mig

Heyy!

Juste nu sitter jag hemma och kollar på Anna Anka söker assistent...
Idag har jag haft en jätte bra dag på jobbet. Vi hade olika saker som vi gjorde på jobbet. Det kom ett gäng människor från ett företag och pratade om utveckling vilket var jätte intressant. Jag var typ den ända som tyckte om övningarna och så...
Jag undrar om det har med att göra att jag är så öppen?
Sen så vann jag tyvärr ingen biljett till Lady Gaga utan det gjorde Erik kul för honom....
Sen fick vi god mat.
Och Saras mamma köpte en sjukt snygg tavla som jag vill ha, men fattade inte att man kunde köpa dom men men..
Det får bli en annan gång som jag köper en tavla....
Men nu ska jag fortsätta kolla på Anna, vi hörs sen.
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0