Grilla

Heyy!
Har vart ute med pappa lite. Har träffat personen som har hand om lägenheten som jag vill flytta till. Fick lite info om allt :)
Låter verkligen jätte bra. Lägenheten ska omvandlas till en bostadsrätt om allt går som det ska och då kommer det bli super bra. Ifall banken låter mig ta ett lån?
Har ju lite problem då jag ej är fastanställd, och företaget har anställningsstopp men det bör ändå finnas något man kan göra? Annars får pappa gå in och hjälpa mig...
Är iaf super glad....
Nu eller snart ska jag och pappa grilla ska bli super :)
Ska fortsätta plugga lite, har lovar Lena (syo) att göra en massa uppgifter tills lovet är slut. Så det är bara att börja.
Vi hörs sen.
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0