cambridgekuren dag 5

Hejsan! Idag är det dag fem. Jag vet inte om jag gjorde rätt igår. Men åt nämligen inget. Drack super lite vatten oxå.. Så får dricka mer idag och äta två måltider till.... Det går iaf bra jag känner mig inte döende hela dagen och jag är inte hungrig hela tiden. Visst vill jag ha mat hela dagen men får jag inte det är inte det så svårt... Jag vägde mig igen på vågen hemma och den visade 64 kg med kläder på vilket betyder att jag gått ned en del. Men som sagt så följer jag vågen i skolan. Så får väga mig igen om två veckor igen eftersom att jag har påsklov. Men denna vecka och nästa får jag nog använda min våg... Nu ska jag forsätta dricka en massa vatten och plugga så vi hörs sen... Juste jag har fixat bord till min nya lägenhet och fått en hel del info om den så det kommer bli super. Flyttar i mitten på juni love love love.. Vi hörs senare.. Puss och kram Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0