Cambridgekuren dag 5

Börjar bli jobbigt som vanligt nu.. Det är fredag och påsk. Jag vill äta jordgubbar och kladdkaka, men jag antar att jag får vänta ett tag till det..

Nästa vecka kommer att bli en jobbig vecka under lovet. Kommer jobba och denna gång börjar jag klockan 9 och vet inte riktigt när jag slutar får se helt enkelt.. + att jag inte får äta något heller...
Idag måste jag säga att jag har vart duktig har gjort 3 uppgifter i svenskan så snart ska jag göra en till och sedan blir det paus för att kolla på någon film Skulle vilja ha lite dipp med morötter eller gurka men det får man ju tyvärr inte :(
Börjar bli jobbigt som vanligt nu.. Det är fredag och påsk. Jag vill äta jordgubbar och kladdkaka, men jag antar att jag får vänta ett tag till det..
Nästa vecka kommer att bli en jobbig vecka under lovet. Kommer jobba och denna gång börjar jag klockan 9 och vet inte riktigt när jag slutar får se helt enkelt.. + att jag inte får äta något heller...
Idag måste jag säga att jag har vart duktig har gjort 3 uppgifter i svenskan så snart ska jag göra en till och sedan blir det paus för att kolla på någon film Skulle vilja ha lite dipp med morötter eller gurka men det får man ju tyvärr inte :(
Men men får som sagt vänta
Vi hörs sen för nu ere massa läxor puss och kram
Sheila Woods
dipp
Men men får som sagt vänta Vi hörs sen för nu ere massa läxor.
Puss och kram Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0