Cambridgekuren dag 4

Idag var en riktigt dålig dag, eller kanske inte dålig. Men jag satt i matsalen med Sanaz och kollade på medan hon åt hamburgare och det är något som jag verkligen älskar. Så det var verkligen jobbigt. Annars så har allt vart lugnt. Har köpt godis som jag har gett till pappa och till min pojkväns mamma i påskpresent. Helt sjukt att jag själv inte kan äta något. Har köpt ett litet tomt ägg, men det kommer få vara tomt i två veckor.. Jag har lite svårt med om jag ska köra ren kur i två veckor eller om jag ska köra den i tre veckor? Skulle jag bara köra den i två veckor skulle jag självklart äta mindre och nyttigare och dricka en gång per dag istället för tre... Nu ska jag ta min kur och sen ska jag vila lite. Vi hörs sen.. Puss och kram Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0