Cambridgekuren dag 3

Hey, Igår mådde jag mycket bättre fast jag åt min frukost vid 3 tiden typ. Lite sent kanske men men. Det gick iaf bättre än jag trodde det skulle göra. Jag vägde mig hos skolsyster och jag väger 67 och jag ko mer nog följa den vågen ;) Igår var Max och Mårtens sista dag så vi alla skulle gå ut, men det blev bara vi på kvällen tråkig men men. Tror iaf att det kommer gå bra för dom båda :) gick iaf till någon bar och jag är väldigt glad över att jag bara drack loka, annars hade jag sabbat hela Cambridge men det gick bra :) efter det gick vi vidare till Rose trevligt var det där blev lite black Jack oxå kul. Skriver från mobilen, jobbigt blev det. Men vi hörs senare med dag 4 ;) puss och kram Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0