Al forno

Nu eller snart ska jag ta en promenad till Konsum måste handla lite mat... Ska köpa lite grejjer till min al forno som jag ska laga..
Lika bra att laga det till middag så att jag får en god matlåda imorgon...
Det börjar bli dyrt att äta ute varje dag.. Så därför får det bli matlåda imorgon..  :P
Annars har jag fortfarande inte börjat läsa den där boken.. Ska försöka göra det idag, tyvärr är jag ju inte alls sugen på det.. Men ska försöka läsa lite innan jag går och lägger mig och läsa lite på väg till jobbet imorgon?
Man ser ju alla dessa människor som sitter på bussar och tåg med sina böcker, jag kanske borde bli en sån?
Men nu ska jag iväg och handla...
Vi hörs sen
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0