Vilken kväll

Shiit vilken kväll det var igår, helt sjukt... Det började med att jag drog till Sanaz vi gjorde oss i ordning tillsammans med Lisa som även kom dit. Sen vid 21 drog vi till Gärdet där killarna från Sanaz praktik var och förade där...
Sen tog vi taxi till Pure det var helt sjukt där.. Fullt med folk och bästa stämningen det var bäst helt enkelt...
Sen så gick vi till Grodan. Där det också var sjukt bra...
Bästa med kvällen måste ändå vara J.P hahaha jag dog hela kvällen så jävla roligt... Det ända samtals ämnet var fan paradise men det var bra ändå... Och shiit han är för rolig. Eller så kanske det är vi tjejer som är sköna?
one minute man :P
Jajjaa tyckte iaf att kvällen var galen. Så nu ska jag bara ha en lugn söndags kväll...
Pussar och kramar
Sheila Woods
Jag och Sanaz i Budapest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0