Shopping

Hey!
Nu har jag beställt hem lite kläder hoppas att dom kommer om hem snart :)
Älskar att shoppa, tycker nog att jag shoppar lite för mycket, men men gillar man det så är det bara att fortsätta. Men nu när jag får min lön ska jag spara hälften... Måste verkligen spara mina pengar om jag ska göra något med mitt liv...
Senare idag ska jag träffa Ender en stund. Och sen ska jag laga en god middag till mig själv eller om jag gör det innan?
Det blir min wok med korv, finns typ inget bättre el joo min pasta al forno den e sjuk god. Ska bjuda killen på det när han kommer hem...
Vet ni ikväll så börjar den svenska Paradise Hotel så det är ju något som man måste kolla på el?
+ att killen känner en som är med så det ska bli kul...
Men nu ska jag fixa mitt rum det är sjukt stökigt.
Puss och kram
Sheila <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0