Plugga

God morgon!
Jag är pigg tack och lov :)
Ska snart åka till praktiken och sen blir det jobb. det kommer bli en lång dag. Slutar klockan 21, så det är galet segt :(
Och det sämsta med det hela är att min mobil kommer inte funka under hela den tiden :(
Så från klockan 09.30-21.00 så funkar inte min mobil :( Helt hemskt men vad ska man göra?
Har ringt och klagat till 3 och hoppas att dom fixar detta snart....
Ikväll kommer jag ha en jobbig dag, jag måste plugga ska ha prov i religion imorgon :(
Fy fan jag tror inte heller att nån i klassen kommer plugga heller..
Så ifall nån från klassen läser min blogg. PLUGGA :D
Nu ska jag göra mig i ordning..
Pussar och kramar
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0