om inte 3 fixar detta blir jag arg och tokig

Hey!
Nu har jag kommit hem från jobbet. Haft en lång dag men allt har gått jätte bra iaf. Det nya projektet går iaf bra...
Allt gick bra tills 3 skickade ett sms där de säger att de inte kan göra något åt att jag inte har någon teckning på jobbet.. Så imorgon kommer jag ringa till konsumentverket och kolla hur jag ska göra för att säga upp 3...
Man kan inte ha en mobil som man inte har något nät vid. ca 5 timmar om dagen och ibland mer. Ofta man köper en tjänst som inte fungerar, då måste man kunna få pengarna tillbaka...
Så detta måste jag lösa imorgon... Hoppas bara att dom är snälla på 3 för jag orkar inte med dumheter...
Nu ska jag snart äta så vi hörs imorgon..
God natt och sov så gott
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0