Hatar Rysslands president

Heyy!

Jag levet. Min dag har vart sjukt jobbig. Hade nationella prov. Jag + 3 till satt i 4 timmar och gjorde provet... Sen åkte jag hem fixade mig och åkte till jobbet..
Kan bara börja med att jag hatar Rysslands president. Han skulle åka hem idag, och för det tog det mig 1 timma att komma till jobbet när det annars tar 20 minuter. Så är inte så glad och tycker att det är bra att han åkte hem..
Jobbet gick bra, men mycket att göra bara. Nu har jag precis ätit oxå, det blev pasta al forno som jag gjorde till mig själv och även till pappas gäster som kommer imorgon....
Nu ska jag sova så vi hörs imorgon kommer försöka uppdatera lite bättre, men kompis det går inte så bra nu. så vi får se vad som händer :)
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0