Dodi dodi

Vilken jobbig dag jag har haft idag. Var på jobbet mellan kl 09.30-21.00 så det var sjukt sent. Har ju praktik där så det är kul :) Och mina kollegor är verkligen bäst. Och dodi dodi är roligast :) Skrattar hela tiden.. Längtar tills nästa måndag då det är praktik igen :P
Men det är ju självklart kul att jobba på kvällen med de andra oxå...
Mer det är mycket mer action på dagen om man säger så...
Idag hade jag även en snabb utbildning i något. Så det kommer jag börja med imorgon så hoppas att det går bra :)
Tycker om att lära mig nya saker och utvecklas. Jajja nu ska jag sluta snacka om jobb för nu ska jag sova...
Har prov imorgon och ska upp tidigt imorgon så att jag kan plugga. Tror att jag lär mig bäst att bara plugga några timmar innan eller det stannar kvar länge ;)
Men vi hörs imorgon alla underbara
Pussar och kramar
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0