Äntligen så är det över :)

Okej min dag har inte vart den bästa. Men ändå så har den vart bra på något sätt. Det började med praktik. Det var ju min sista dag och timmar kändes som minuter.. Så det var jobbigt, men nu är det äntligen över :)
Sen åkte jag till jobbet där allt gick bra. Började med något nytt så det var kul :)
Sen när vi skulle åka hem så kommer inte bussen så vi väntar i 20 minuter på den. Och vet ni varför inte bussen går. Rysslands president är på besök så de har stängt av hela vägen till Grand. Helt jävla jobbigt. Så nu är jag hemma och har inte ens ätit mat.
Och imorgon har jag nationella i svenska hur ska jag kunna komma upp?
Jajja ska äta fort och sova sen..
Hoppas iaf att ni har haft än bättre dag än mig
Pussar och kramar
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0