Alltid vid din sida

Okej!
I ett förhållande så kan man ha stora problem, mycket att offra eller bara ha det underbart..
Mitt förhållande med min pojkvän innehåller nog alla 3... Ibland har vi problem och bråkar, just nu offrar vi ganska mycket.. Genom att han bor där och jag bor här. Men vi har även det underbart också.. Just nu måste vi lösa alla problem. Och jag har kommit fram till att även jag måste offra mig lite.. Även om jag inte vill så måste jag. Det krävs två personer i ett förhållande. Och för att få det att funka så måste man ibland göra saker som man inte vill. Men vad gör man inte för kärleken?
Jag har iaf bestämt mig för att åka till Italien när jag är klar med skolan och stanna där ett tag. Sen får man se vad som händer. Om jag blir kvar där längre än tänkt eller om jag kommer hem igen...
Pappa sa iaf att när jag har packat mina saker så tar han mitt rum. Och jag vill inte ha ett litet rum så vi får se vad som händer :P
Det är det här som jag får ta ställning till just nu, vad som händer sen får hända sen. Får inte ha för många planer för annars funkar inget..
El jo jag har en plan till. Jag ska köpa en hund till våren som jag ska ta med mig till Italien ;)
Men nu ska jag fortsätta att göra absolut ingenting. Vi hörs
Puss och kram
Sheila Woods
Det här är en av de viktigaste personerna i mitt liv och utan dig är jag inte hel.
Vart du än är eller går kommer jag alltid att finnas vid din sida.
Ti amo tanto mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0