Vad händer där ute?

Nu sitter jag här helt själv i mitt tråkiga rum.  har ingen tv heller :(
och en pojkvän som bor för långt ifrån. Har inga kompisar heller :(
Säg mig vad ska jag göra?
Jag har vart i mitt rum nu hela dagen.... Har kollat på filmer genom datan och man tröttnar... Har läst alla bloggar jag kan läsa. har gjort allt verkar det som...

Klockan är 22 och jag är inte i närheten utav att bli trött...
Jag orkar inte städa mitt rum. Får göra det imrogon då jag ändå ska tvätta..
Jag har tre ikea påsar på golvet + min tvättkorg fylld med tvätt...

Hur ska jag orka detta?
Fy faan...

Jag ska nog läsa aftonbladet nu så jag vet vad som händer där ute. Något stort kanske har hänt. Än att jag bara sitta i mitt rum och inte göra något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0