förlåt

Heyy!
Jag känner mig verkligen jätte dålig. 1 jag gick inte till skolan som jag skulle och 2 en kompis till mig har blivit arg på mig. Och jag förstår det verkligen.. Jag känner mig jätte dum. Och hoppas att personen förlåter mig, ska iaf göra vad jag kan. Eftersom att jag tycker om denna person...

Iaf nu eller snart jag ska åka till jobbet. Och hoppas verkligen att jag blir trött efter det. Så att jag kan somna och sedan gå upp tidigt till skolan...

Oth är  bra, men jag tror tyvärr att skolan är viktigare. Mina lärare tycker nog oxå det.....

Puss på er och ha en underbar dag.
För det ska jag ha + att jag får veta mitt nya avtal på jobbet ida :)
Jiiipppiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0