År 2008

Nu är jag hemma, eller har vart det ett bra tag. Så jag ska få sova i min underbara säng :)
Fy va skönt :)

Så vad har jag nu gjort när jag vart med min pojkvän, jo jag har spelat super mario 8-bit. Sen har vi spelat poker en del då hans mamma har lärt sig hur man spelar. sen har vi bara kolla på en massa filmer hela kvällen...

Jag har typ vart vaken till kl 05 varjedag så jag e ju trött hela tiden..

Men men.. Mitt nyår var helt okej. Såg ut som det brukar göra, vi var hos killen och åt middag och allt sånt. Vad som var skönt var att vi inte sköt några fyrverkerier. Hatar sånna blir så rädd att något ska hända. Men men...
Nästa år är det ju 2010 och då hoppas jag på att få vara utomlands eller göra något super kul tillsammans med min kille....

Men nu ska jag gå o städa mitt rum lite. då killens syrra kommer hit.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0