tråkig/trevlig dag

God morgon!
El god och god är den inte. Mår ganska dåligt. Sov dåligt i natt oxå..
Snart ska jag åka in till stan och köpa de sista julklapparna med min pojjkis. Orkar typ inte vill bara jobba el sova.
Tycker att jag har ett ganska jobbigt liv, där det inte finns några bra lösningar..
Ikväll kommer jag iaf ha det lite roligt, då vi ska ha middag på jobbet och sen åka och bowla hoppas att de på kvällen inte sviker denna gång. Det brukar ju hända men hoppas hoppas hoppas :D
Jajja kommer annars ha en tråkig/trevlig dag.
Nu ska jag göra mig i ordning för mötet med killen.
Hörs imorgon tror jag el kanske på jobbet
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0