tråkigt inlägg

Heyy!
Det var ett tag sedan jag skrev.

Sitter i skolan iaf..
Åkte hit tillsammans med några tjejer i klassen. Igår så var jag på en bowlinghall tillsammans med några tjejer från samban. Vi ska uppträda där imorgon så det ska bli sjukt kul :)
Är verkligen så taggad :D

Igår sov min älskling hos mig. saknar han redan. Vi får se när han kommer hem till mig igen...

Men nu måste jag plugga lite sen så är det jobb som gäller.

Tråkigt inlägg det blev men roligare blir det imorgon ;)

Pussar och kramar

Sheila Woods

Kommentarer
Postat av: Sofia

saknade dig igår!!

2009-12-17 @ 11:13:25
Postat av: sheila

aaa men jag kommer idag ;)

var tvungen att dansa och så :p

2009-12-17 @ 11:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0