missat en hel vecka av serier Kauuus

Hey!
Jag vet inte riktigt vad som håller på att hända med mig. Men jag är helt bränd. Jag gick och la mig kl 21.00 igår om inte tidigare fick ett sms av Sanaz vid 21.15 och då sov jag... Hur sjukt är inte det?
Jag är så trött nu för tiden. Så att jag sover redan innan 21. Vad är det som händer med mig och min kropp?
Jag är iaf klar med en del av mina läxor men har typ 20 ämnen kvar känns det som iaf...
Från och med imorgon ska jag skriva en lista på bloggen vad jag måste göra så att jag kommer någonstans.
Igår hade jag samba det gick bra + att tjejerna gjorde ett bra jobb med dansen :)
Och ikväll ska vi testa kläder och ta kort och fixa en hemsida el något :S
Så det ska bli bra.
Funderar på att göra en egen hemsida, men det kommer nog ta ett tag, men får se vad som händer....
Nu ska jag tvätta och kolla på en vecka av serier har ju inte sett en ända denna vecka...
Vi hörs sen
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0