Julbord

Heyy!
Idag var jag i skolan. Sen efter åkte jag hem till Sanaz för att vi gjorde oss i ordning till Julbordet som hon hade "fixat" så vi några tjejer från klassen gick och hade mysigt på Sanaz pappas restaurang med julbord. Shiit när jag kom hem hade jag så ont i magen helt sjukt men gott var det :D.

Nu el snart ska jag sova. Har vart tvungen att se alla mina serir....
Och jag fattar inte att housewives är på samma avsnitt som i USA, hur sjukt är inte det?
Jag trodde att jag hade missat ett avsnitt när Eva berättade om avsnittet. Sen visar det sig att det är jag som är efter... O shiit det här var ett sjukt avsnitt...

Men vi hörs imorgon ska sova nu..

På lördag kommer min pojjkis så jag är super glad...

Puss o kram

Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0