jobbet kallar

Heey!
Har haft en tuff natt ikväll hade mardrömmar att jag mördades för att jag försökte hjälpa en tjej från att hennes släkt inte skulle mörda henne. Helt sjukt verkligt..
Igår så var jag med jobbet då vi gick och  bowla det var helt okej, gick inte så bra är så mycket på mitt wii här hemma. Men det var kul. Tog en tidigt buss hem för att jag jobbar idag.
Snart ska jag åka till jobbet, och jobba till 8 sen så blir det hem och städa ska få folk hem på min julafton alltså den 25:de så då måste det vara lite fint här hemma och inte finnas samba kläder över hela huset.
Men vi hörs sen alla underbara för nu ere jobbet som kallar
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer
Postat av: Bill & Bull @ Salus

Fin pinne

2009-12-23 @ 16:04:45
Postat av: Anonym

Ni är för toookiiiga

2009-12-23 @ 19:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0