inte min "huvudvärk"

Jag har nu pratat med min pojkvän i över en timme. Där vi har kommit fram till att jag är en mycket komplicerad människa.
Jag tycker om att bestämma. Jag ska alltid ha rätt, fast det snackade vi inte så mycket om...
Men det som jag nu har tänkt på, är att jag kanske bryr mig för mycket, tror att jag är saker som jag inte riktigt är. Jag ska nog bara sköta mina grejjer och hålla mig till mitt.
Problemet är dock att jag tycker om att hjälpa till men när jag försöker så blir det bara fel och folk tycker att jag nog blir för "jobbig"
Jag har nog själv märkt hur jobbig jag börjar bli. Jag ställer frågor hela tiden, försöker hitta lösningar, försöker lösa problem som egentligen inte är min "huvudvärk".
Jag kommer inte komma någonstans om jag inte ändrar på mig, men jag kommer även ställa mina dumma frågor och få mina svar, men i framtiden ska jag försöka att tänka mer på mig. Jag ska försöka att  ned mig ett bar hekton... Så att folk inte blir tokiga på mig, men allt detta ändras tills imorgon för nu ska jag sova
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0