inte min dag :(

Heyy!
Jag är hemma och har ätit majs till middag. Har vart på jobbet hela dagen. Shiit vilken jobbig dag jag har haft, men den har vart bra. Och jag har fått saker och ting klara. + att jag mår lite bättre är nog inte lika arg längre. Har vart det ett tag, men nu är det slut med det. Nu vet jag varför saker är som dom är...
Idag har jag nog inte haft en sån bra dag då det började med att gick jag in i Davides mammas tränings cykel och gjorde illa mitt öga fick ett litet blå märke. helt synd. Sen så ramlade jag ute och blev blöt så det är så synd om mig...
Och nu ska jag sova och tycka synd om mig. Men ska kanske vänta tills killen ringer mig.
God natt alla goa :)
Puss puss
Sheila Woods

Kommentarer
Postat av: Sofia HL

Ta hand om dig idag så ses vi sen :)

2009-12-15 @ 09:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0