Dela med sig?

Heyy!
Nu sitter jag hos killen. Kom hit igår efter att jag hade haft samba träning. Vi övade in de sista stegen inför vårat uppträdande som vi har på fredag. Men  vi kommer även träffas på onsdag tror jag, för att öva in det sista.

Igår åkte jag till pojkvänen för att jag och hans famil skulle åka ut till arlanda och möta upp honom.. Vi har ju inte setts sen i sommras. så jobbigt har det vart, men tror tyvärr att det blir värre när han åker igen tyvärr :(

Han kommer ju bara att vara här i 3 veckor. Han är bara på "besök" han bor inte ens här längre.. Så det gäller att ta vara på de få dagar som han är här..

Idag har vi bara tagit det lugnt. Och imorgon så får jag dela honom till hans kompisar, då jag ändå jobbar..

Men nu måste jag fixa lite grejjer hörs imorgon.

Puss och kram

Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0